субота, 16. јун 2018.

Istina i izazov donosi dobar oral

bezobrazna-igra-istina-izazov-masne-fote

Dve drugarice, drug i ja. Kod druga na gajbi, dosadno nam pa se igramo igrice izazova. Postalo je veoma socno! Istina ili izazov ume da bude zabavna igrica, a nas je cetvoro - sto je sasvim dovoljno da bude uzbudljivo. Saznali smo stosta jedni o drugima sto ranije nismo znali. I videli smo delove tela jedni drugih koje ranije nismo. Malo je reci da je bilo ekstra zanimljivo.

nevaljale-devojke-igraju-istinu-izazov-masna-fota

Njih dve su se poljubile u usta, cemu smo se smejali a takodje smo se i nas dvojica poljubili. Zatim je Milicu i Draganu zvao drug u TC Usce pa su otisle tamo. Tako smo drug i ja ostali sami kod njega na gajbi. Rekle su nam da dovrsimo igricu istine i izazova, da ih ne cekamo. Poslusali smo ih. Posto sam bio zeljan seksa a imao sam osecaj da je Aca gej ili biseksualac... Otislo je u tom pravcu.
Hvala Bogu na igrici "istina i izazov"
Kad je Aca ponudio istinu, pitao sam ga da li bi hteo da se jebe. Nasmesio se i rekao "mozda". Za izazov sam mu dao da me poljubi u usta na 10 sekundi. A onda kasnije da mi pokaze njegovu guzu. Zavrsili smo igricu istine i izazova sa izazovom u kom mi ljubi glavic kurca, trebalo je takodje da traje 10 sekundi. Rekao sam mu da mi poljubi kurac, sto je i uradio. A onda ponovo. I tako meni Aca ljubi kurac duze od 10 sekundi.

gif-gej-pusenja-kurcine


Kao sto sam pretpostavio, bilo mu je ekstra zanimljivo. Tu smo presli na akciju. Na drugu vrstu igre. Krenuo je da koristi jezik i da prelazi njime preko mog glavica. To je pomoglo da skroz poraste i bio je u punoj velicini. Nakon lizanja kite i mirisanja kurca, rekao sam mu da bi mogao jos koji put da mi poljubi kurac. To je i uradio.
"Tako je, ljubi mi kurac"
Krenula je vodica iz kite da mi izlazi, sto je Acu iznenadilo. Rekao sam mu da je to znak da mi se dopada sta da radi i da bih voleo da nastavi, da proba da ga stavi u usta. Lepo mi je popusio kurac, brzo sam svrsio ali sam ga upozorio da cu da prskam pa se udaljio. Isprskao sam mu kadu spermom.


A onda mi se i on pridruzio u ejakulaciji. To mi je bila omiljena igrica istine i izazova ikad.


Ukoliko si propustio: Nudjenje seksa okolini Karanje komsinice


Zelis i ti nesto ovako? Prijavi se OVDE, pa da bude nesto i uzivo!


2 коментара: