четвртак, 17. мај 2018.

Sta raditi kad zena ne pusi kurac muzu?

sta-raditi-kad-zena-ne-zeli-da-pusi-kurac-muzu
Zena nece da pusi kurac svom decku/muzu
Tu naravno nastaje problem. Kad zena nece muskarcu da priredi dobar oralni seks. Hajde decku ali ni muzu, pa kako to sad? Kao, gadi joj se i ne svidja joj se pomisao o lizanju muskog polnog organa. Miris kurca, ukus itd.

prosidba-zene-paparaco

Ipak, zaprosio ja to! Sta cu kad je bila lepa devojka, slagali smo se dobro a i napumpao sam je. Voleli smo nas zajednicki seks, dok ona oralni nije nikad praktikovala. Progledao sam tome kroz prste potajno se nadajuci necemu u buducnosti. I nek' neko kaze samo da nije lepa!!!

lep-skup-verenicki-prsten-paparaci
Selfi verenickog prstena
Prelepa je, moja prsata niska plavusica! Nas brak je delovao kao da ce da bude iz snova, bar drugima. Misicavi zgodni sportista i divna plavusa. Savrsen spoj. Meni ne toliko jer mi se nije sve uklapalo. Tad sam povrsno razmisljao pa sam iskulirao te misli. Hajde sto ne pusi kurac ali i druge stvari nisu bile 100% tu, nije mi se sve uklapalo u glavi.

zensko-zavodjenje-muskarca-guza-slika-zadnjice

Ono sto ume moja lepa je da zavede muskarca, gotovo gde god i kad god! Tako je bilo i cim sam je zaprosio, bili smo na terasi. Ja na lezaljci, uzivam u lepom danu. I tako, dodje ona odusevljena pa me naravno nalozi...

zena-nece-da-pusi-kurac-suprugu-karanje-slike
Devojka lepo pusi kurac ?

Zna ona dobro da sam mastao o dobrom oralu i da je to bila stvar koja me je lozila i vise od seksa ali, osim tog jednog pokusaja kad sam je zaprosio, koji je zaista bio samo to - pokusaj... Nismo nikad imali oralni seks. Valjda joj se gadi sto pisamo kroz penis ili zato sto kurac nije navise higijenski deo naseg tela ali opet, mozda je jednostavno kita ne lozi. Ja je lozim, tako je nastao Luka, iz nase ljubavi.

misicav-muski-obucen-sportista-tvrdi-bicepsi-kao-kamen

Kad sam postao otac malom Luki, bio sam u najboljoj formi jer sam se bavio sportom i svi su me hteli, na sve moguce nacine. Bukvalno, menadzeri, devojke, momci... Svi redom su me zeleli! Bilo je i svakakvih ponuda, da se ne lazemo. Nekim danima, na svakom koraku.

varanje-jebanje-supruge-misli-o-preljubi
Jebanje supruge i misli o preljubi
Uprkos mojoj popularnosti i tome sto sam bio pozeljan frajer i sportista, ipak sam jebao moju suprugu i voleo nasu porodicu. Luka je brzinski rastao a ja sam pak stario, vreme je bas brzo prolazilo. Godina za godinom, bio sam posvecen njima i sebi.

preljuba-u-braku-muz-vara-jebe

Nakon jedne utakmice, upoznao sam sina mog kolege koji je gej i svi njegovi prijatelji i porodica to znaju. Sa njegovim tatom igram neko vreme i, dosla je prilika da nam se ukrste putevi. Mali je sladak kao secer, onako mrsav i pomalo zenstven, ali ipak decackog izgleda. Odlican miks sto se mene tice.

raspad-porodice-zbog-preljube

Umeli smo da se pogledamo i nasmesimo jedan drugom s vremena na vreme. Najpre nisam bio svestan da to sto smo se klinac i ja posmatrali na redovnim okupljanjima nije primereno... Ispostavilo se da je preraslo u pozudu i flert... To je gotovo bila preljuba jer sam i samo pomislio na to. Osecao sam se kao da sam prevario svoju suprugu jer, imam vec srecnu porodicu kod kuce a ja mastam o nekom drugom, mladjem, lepsem...

razvod-od-preljubnice

Otvorio sam se supruzi jer me je grizla savest i zeleo sam da budem fer, jer je i ona uvek bila podjednako fer prema meni. Nas odnos je bio podignut na uzajamnom postovanju. Razumela je sve i bilo joj je cak drago sto sam otkrio novi deo sebe. Slozili smo se da bih trebao da istrazim to jer nikad nisam. Luka je vec bio veliki pa smo odlucili da se rastavimo. Salila se da cu sad konacno moci da dobijem ono sto zelim (sisanje kurca) a sto ona nije mogla i nije zelela da mi pruzi.

Ne dugo nakon toga, razveli smo se a ja sam dopustio sebi da se zaljubim u klinca. On je mene gledao kao najveceg frajera, misicavog sportistu kog bi svako zeleo. Premiju, te nije bilo dileme. Iako sam bio stariji, gotovo kao njegov tata. Smuvao sam klinca, dobio dopustenje njegovog oca i krenuli smo da provodimo vise vremena zajedno. Nakon vise susreta, bili smo srecno zaljubljeni.

Upoznao sam ga sa Lukom, bivsa supruga je takodje krenula da upoznaje momke i da bude otvorena za neku novu romanticnu pricu tako da, svi smo bili srecni. Seks je dosao tek kasnije, ali kad je dosao... Bila je to najbolja stvar ikada! Mali zgodni fem klinac mi je pusio kurac u dnevnoj sobi u toku utakmice, ja sam svrsio kroz minut u njegova usta.

matori-deda-jebe-malog-zgodnog-klinca
Momak je bolji u oralu ?

Dok ga nisam upoznao, osecao sam se vec kao matori deda ali, ovo je nesto sasvim drugacije. Shvatio sam da sam tokom zivota, zbog toga sto je u moje vreme u svetu sporta bilo bitno kriti istopolne odnose i ljubav izmedju muskaraca, i ja sam krio sta sam. Ja sam u stvari oduvek bio biseksualac, samo sto sam to odgurivao od sebe. A sada imam sve sto mi je potrebno, sina i pravu - istinsku ljubav. Ispostavilo se da se sa klincem - Darkom, savrseno slazem.

gej-seksi-price-klinac-pusi-dedi
Klinac voli kurac ?

Da ne spominjem koliko je mali mrsavac dobar za jebanje, guza mu je prelepa! Voli da mi dudla kurac tako da nema vise sta da mi fali u zivotu. Sad zivimo zajedno i volimo se. Darko voli i da mi dodiruje bicepse jer sam sportista, to ga bas lozi. Na njegovu srecu, sa sportom ili bez, bicepsi k'o kamen ostaju tu i nigde ne idu. A nadam se, i nas dvojica isto tako.

Ako si propustio: Nudjenje seksa okolini Seks u zimu | Karanje komsinice


Zelis i ti nesto od ovoga? Prijavi se KLIKOM OVDE, pa da bude nesto i uzivo!

Нема коментара:

Постави коментар