среда, 18. април 2018.

Kako devojka pusi kurac (SLIKE)

kako-moja-devojka-pusi-kurac
Kako to meni moja devojka pusi kurac (slike)
U tinejdzerskim godinama se zaljubljujemo i ulazimo u romanticne veze. Takav je bio i moj slucaj. Sad kad imam 29 godina, i dalje sam u srecnoj vezi sa mojom devojkom. Volimo se vise nego ikad, zivimo zajedno i istinski smo zaljubljeni bas dugo. Medjutim, imali smo pauzu pre koji mesec. Pauza ili (trenutni) raskid, bio je to period kad smo se vidjali samo kao prijatelji.

Posto smo sredili da zivimo jedno blizu drugog, i dalje smo se sretali i provodili vreme zajedno ali, ne na romantican nacin. Smatrala je da smo prerano u ovo usli i da bi zelela da se posveti sebi, da bude malo sama a ako neko naidje usput, da istrazi da li s nekim drugim moze da ima bolju ili drugaciju vezu. Takve su otprilike i bile reci moje devojke.
Pauza od veze
Ja nisam mislio da mi treba bilo ko drugi ili bilo kakva pauza. Ona je divan zivotni partner i nisam imao osecaj da sam bilo sta propustio. Moja devojka pusi kurac fantasticno i, s njom sam izgubio nevinost. Oralni seks nam je omiljen. Ume i da mi ga izdrka ali, i van seksa zaista vredi kao covek, fenomenalna je osoba. Kazem, verovao sam da u periodu samoce mogu samo da tugujem i da drkam kurac sam.

devojka-grli-muskarca-slike
Zenska za oralni seks
Ko bi rekao cu za vreme kad sam solo iskusiti nesto novo i neocekivano, o cemu nikada nisam razmisljao. Dudlanje kite u WC-u! Pa dobro, cesto sam u hejtu izgovarao drugima da puse kurac, kao i vecina nas na Balkanu, je li... Takodje sam i hejtovao muskarce koji vole muskarce ali sam se promenio kao covek, skroz sam izmenio to glupo razmisljanje i pojeo svoje reci. Sto? Jer sam dao da mi muskarac pusi kurac. A zasto? Jer sam bio jebeno napaljen mesecima bez devojke.
Kako muskarac pusi kurac?
Poprilicno dobro, zapravo. Salim se samo, veoma dobro radi oral. Ali, moja devojka pusi kurac takodje veoma dobro. Ko je bolji u oralu? Samo cu reci da moja devojka ima jos sta da uci. Toliko o tome. Znate ono kad pljuju ljudi i kazu za uspesne da su dupelisci, pusikurke i kurve. Na oba pola se misli. Za mog kolegu Dragana to vazi! Pa dobro, verujem bar ovo da je pusikurka i kurva.

vatacina-wc-kolege-na-poslu
Diskretna 'vatacina kolega na poslu
Zaposlen sam u velikoj kompaniji u Beogradu i mnogo radim, dugo mi je radno vreme te slobodnog vremena gotovo da nemam. Moj kolega Dragan je otvoreno gej, moglo bi se primetiti da je gej cak i da pokusava da sakrije tu cinjenicu jer je poprilicno ocigledno. Na visokim pozicijama je od kad sam usao u ovu kompaniju a mladji je. To inace ne mora da ima neke veze ali u ovom slucaju, itekako ima. Zasto? Jer Dragan pusi kurceve muskarcima samo tako, drugi kolega mi je rekao da je njemu popusio kurac ali sam uzeo to kao salu, sve do... sad.
Oralni seks na poslu
Medjutim, sad kad je Dragan i meni popusio, kapiram da je taj svoj talenat iskoristio. A da je talentovan za pusenje kurca, moram da priznam da jebeno jeste! Muskarac pusi kurac za medalju, brate. To od svih drugih puta pa je izvezbao, il' je prirodno dobar u tome. Uostalom, i on je muskarac i ima kitu pa zna sta valja. Ali me ne bi iznenadilo da je kurva. Dobar je kao kolega i prijatelj, tu da pomogne i za saradnju ali kao covek deluje bezosecajno.

skriveni-gej-seks-toalet-pusenje
Oralni seks na poslu
Kladim se da je bezosecajan jer ne dozvoljava sebi da voli nekog ili jer ima neke traume iz detinjstva pa uzima seks kao nacin praznjenja i kao odradjivanje tek tako, iz dosade. Kako god da je, Dragan i dudlanje kite u WC-u su kombinacija za medalju. Oralni seks na poslu moze biti dobra avanturica! Skroz spontano je krenulo, bili smo na poslu, trajala je pauza a mi zavrsili sa ruckom pa otisli u toalet. Posto je bilo rodjendanske torte, svi su se sjatili tamo i toalet je ostao skroz prazan.
Dudlanje kite u WC-u
Dragana sam gledao samo kao kolegu. Ne znam sta on misli o meni, ali posto sam jedan od vecih frajera u kompaniji (tako kazu), mora da sam se Draganu svidjao jer mi je namignuo pa usao u zagradjen toalet. Ostavio je otvorena vrata. Preko ogledala sam ga gledao a zatim krenuo na tu stranu, video sam da se oblizuje i da me posmatra a posto mi devojka dugo nije pusila kurac, automatski mi se nadigao. Dudlanje kite u WC-u mi nije padalo na pamet.

Pogotovo jer sam na poslu a tamo ne mislim kurcem, vec mozgom. Medjutim, nisam imao pojma koliko oralni seks na poslu moze da dobro dodje kao nacin opustanja od stresa! Mislim, sta sam mogao da radim kad je, brzinom svetlosti, moj mali poceo da se dize. Brzina je kljucna. Sve se desilo brzo. Morao sam da mu ga dam da mi sisa.

peder-pusi-kurac-gej-momku
Peder pusi kurac strejt momku
Uhvatio sam se dole a on mi klimnuo glavom da pridjem. I jesam. Rekao mi je da mu se priblizim. Poljubio me je i zatvorio vrata od toaleta. Kurac mi se ukrutio do maksimuma. Imao sam osecaj da cu odmah da svrsim. Verovao sam da sam hetero ali, to sad bas i nije sigurno. Mislim da je vise na seksualnom nivou i do napaljenosti, moje apstinencije i njegovog kurvanja,

Ljubio me je dok mi je otkopcavao pantalone i onda kleknuo. I, kako muskarac pusi kurac? Vrhunski, brate. Dragana mnogi na poslu uzdizu, mozda zato sto im se kurac dize od njega. Talentovan je, zaista. Kad sam osetio da sam blizu svrsavanja, pitao sam ga da li guta. Klimnuo je glavom pa sam se opustio jer nisam hteo da isprskam spermom pantalone, treba da izdrzim jos koji sat na poslu u tome. Ono sto nisam izdrzao je Draganovu dobru tehniku pusenja kite.

gej-momci-puse-kurac-slike
Kako gej momci puse? - ODLICNO
Svrsio sam mu u usta a gutanje sperme mu ocigledno nije nepoznanica. Otkljucao je WC kabinu i izasao, a ja seo da se zakopcam i udahnem par puta. On je prao ruke i umivao se, usao je neki kolega kog ne poznajem, ja izasao iz WC kabine i dosao da operem ruke. Nasmesio sam mu se i zahvalio, a posto znam da nas taj kolega cuje, pljesnuo sam Dragana po guzi, cemu smo se nasmejali. Kasnije mi je prilikom ponavljanja akcije rekao da nisam jedini kolega kom je popusio kitu.
Kako moja devojka pusi kurac danas?
Bolje. Jos nekoliko puta smo ponovili akciju dudlanja kite u WC-u, dozvolio sam da mi muskarac pusi kurac vise od jednog puta, da. A heteroseksualac sam. No kad nema devojke a ni vremena za bilo sta drugo, sta cu! Svaki put sam svrsio brzinski, sto je islo u prilog jer je u toku radnog vremena, a Dragan je svaki put prihvatio da moja sperma prska usta i njegov jezik.

gej-lize-kurac-decku-svrsavanje
Gej lize kurac a decko svrsava
Kad sam obnovio vezu sa devojkom i kad smo se vratili u "romanticni kolosek" (sto je bilo ubrzo jer ne mozemo nas dvoje jedno bez drugog), prestao sam da imam oralni seks sa Draganom.

Moja devojka pusi kurac dobro ali posto bi to moglo bolje, rekao sam joj da znam nekoga ko bi mogao da je poduci cemu se smejala. Nije mi verovala za Dragana isprva, a kasnije to nije ni bilo bitno jer, nas dvoje smo verni jedno drugom i vise nego dovoljni. Tako meni redovno devojka pusi kurac, skace po njemu itd. Zadovoljan i srecan!

zena-dobro-pusi-kurac-momku

Mozda si propustio: Nudjenje seksa okolini Seks u zimu | Karanje komsinice


Zelis i ti nesto od ovoga? Prijavi se KLIKOM OVDE, pa da bude nesto i uzivo!

Нема коментара:

Постави коментар