уторак, 27. фебруар 2018.

Seks na snegu

druzenje-ljubav-na-snegu
Druzenje dok pada sneg jer, zasto da ne!
Kad smo konacno docekali onu pravu pravcatu zimu, odmah smo izleteli napolje. Naravno da mislim na sneznu zimu i velikim kolicinama snega. Iako je jako zahladnelo, ja sam napaljen kao i u toku leta, zestoko gladan seksa! Na moju srecu, imao sam prilike da se jebem i u toku zimske sezone. I to poprilicno. Jebac sam i inace, ali ove zime sam karao na snegu!
Trpanje devojaka
Jebao sam dve devojke, jednu sa kojom sam se zabavljao, bili smo u vezi godinu dana a drugu sam karao kad je poznanica htela seks, pa sam joj izasao u susret. U toku zime sam praktikovao vise da provodim vremena unutra, uz tehnologiju. Zima i ja ne idemo bas zajedno. Medjutim, Aleksandar me je ubedio da ponekad izlazimo napolje, u setnju po Beogradu i da budemo vise na svezem vazduhu.

Aleksandar je moj dobar drug s kojim trcim, druzim se i pricam o svemu. Pricao sam mu i kako sam karao ove dve devojke, koliko volim seks i koliko nema sanse da bih ga odbio. Sve ima svoje granice ali tesko da bih odbio kad mi neko ponudi ruku, oral, picku ili guzu. Aleksandar je odlucio da se protivimo zimi i hladnoci.
musko-druzenje-ljubavisanje-u-prirodi
Momacko druzenje u prirodi
Tako smo lutali malo po centru Beograda a zatim otisli manje naseljeni deo, gde smo mogli da radimo bukvalno sta god da nam je palo na pamet. Aleksandar je svakako imao volje, a nekako je i mene motivisao da se oslobodim iako je bilo hladno i snezno a ja bas i ne gotivim zimu. Nisam znao da ce da padne oralni seks na snegu i da cu ga zgotiviti. Sneg, jer Aleksandra vec gotivim.
Grudvanje i karanje
Kad smo bili u prirodi, medju jelkama i drvecem, sa puno snega oko nas i pod nogama, setali smo a Aleksandar je odlucio da baci koju grudvu na mene. Uzvratio sam mu sa bacanjem snega pa smo se tako malo zabavljali, a onda je skocio na mene pa smo se valjali u snegu. Pravili smo one snezne andjele, ili bar pokusali a zatim se priblizili licem jedan drugom. Kao u romanticnim filmovima.

Umorili smo se pa nam je bilo okej da lezimo za promenu. Aleksandar je bio na meni, legao je na moje grudi. Oslonio se na mene, kao da me je prigrlio. Pitao sam ga da li mu je udobno, Aleksandar mi se osmehnuo i pitao me da li mi je lepo. Rekao sam mu da mi sneg postaje drag i da jeste lepo. Zatim me je upitao da li bih zeleo da ucini da mi bude jos lepse. Ja: "Znas da sam uvek voljan za sve sto ce da mi prija".
oralni-seks-na-snegu-zima
Avanturisticko pusenje kite na snegu
Pomazio me je po nogama i otkopcao mi slic. Znao sam u kom pravcu ide. Hteo sam oralni seks na snegu vise nego ikad, a Aleksandar je ocigledno pozeleo isto. S obzirom da sam do sad, kao sto i sam zna, bio samo sa devojkama... Aleksandar je znao da sam strejt ili da se bar vidim tako. Ono sto nije znao je da sam voljan da eksperimentisem i da sam otvorenog uma. Mozda i jeste potajno to znao ali je sad bilo potvrdjeno.
Jebanje na snegu
Dobro mi je popusio kitu dok smo bili na snegu. Nikoga nije bilo okolo iako je bilo u sred dana, nismo ni marili jer smo znali da mozemo da potrcimo i za cas se izgubimo u prirodi. Ustali smo i stali uz stablo drveta. To nas je obojicu i zagrejalo, oralni seks na snegu koji je bio veoma relaksirajuc. Zavoleo sam sneg, momke i Aleksandra. Poza uz drvo me je ubrzo dovela do vrhunca. Lepo sam svrsio nakon sto mi je popusio kitu.
zimsko-pusenje-kurca-na-snegu
Zimsko jebanje u prirodi
Zatim sam ga zagrlio od pozadi i simulirao analni seks dok je sebi izdrkao kitu. Usrecio me je i pokazao mi lepote zime. Setnja, grudvanje, valjanje i oralni seks na snegu, trcanje itd. Kad smo odlucili da krenemo kuci jer je vec krenuo da pada mrak, trkali smo se putem koji je bio pust i bila je to lepa zavrsnica naseg zajednicki provedenog popodneva.

ljubavno-trcanje-zima
Trkanje u sred zime
Kad smo dosli pred njegovu zgradu, odlucio sam da ga otpratim do stana. Poljubio me je u usta a ja sam ga dodatno pribio uz sebe. Aleksandar i ja smo i kao prijatelji imali dobru hemiju, ali evo i u romansi se uklapamo 100%. Druzenje nam je postalo drugacije jer vise nismo bili samo prijatelji nego i seksualni partneri.

Nakon par nedelja smo izasli i pred nase prijatelje sa novostima, i objavili im da se zabavljamo, sto ih je sokiralo bar kad sam ja u pitanju, za njih sam jebac devojaka. Aleksandar i ja smo sneznim danom zapoceli nesto sasvim novo, on je duze vreme znao da je biseksualac a ja sam to tek nedavno saznao, zahvaljujuci bas njemu.


Jos tekstova/fotografija:

Zene u Vojsci Srbije | Pusi kitu! | Seks sa zenama | Ocu picke!


Prijalo bi i tebi? Prijavi se klikom ovde: Besplatno pusenje kurca

2 коментара: