недеља, 2. јул 2017.

Masaza za 20 evra biznismenu i svrsavanje na usta

biznismen-radnik-godine

Ja sam ozenjen i strejt, volim zene jednostavno. Oduvek sam se zaljubljivao samo u zenski rod. Nisam neandertalac i znam sta je lepo, pa i lep momak. Bilo je tu nekih zgodnih muskaraca u toku zivota koji su me naveli na razmisljanje o intimi i musko-muskom odnosu. Ali, to je ipak bilo fizicki. Valjda imam blokadu da razmisljam o "istom timu" pa mi to nije opcija, da se zaljubim u muskarca. Mislim da ne bih imao problem da sam gej/bi ili tako nesto, sve je za ljude. Ali zaista nikad nisam imao seksualno/romanticno iskustvo tog tipa.
Radnik godine
Moj posao ukljucuje stalna putovanja. Upravo sam bio u Velikoj Britaniji i samo sto sam se vratio u Beograd sa poslovnog angazmana na kom nisam imao odmora, bacio sam se na posao. Nakon visesatnih pregovora sa bitnim klijentima, uspeo sam da ga "obezbedim" tako da je bilo uspesno. Nakon dobrog poslovanja neretko odem sa klijentom na pice i sa kolegama, svi grupno. Bio sam umoran, nije mi bilo ni do cega ali je direktor moje firme insistirao da idemo na pice. Popio sam malo vise, pa mi je klijent ponudio da me poveze kuci, kako direktor ne bi saznao.

vinopije-napijanje-vinom

Nije bas profesionalno ali, bili smo lezerni i, to je bilo van posla tako da... Uglavnom, kad smo krenuli, shvatio sam da nema sanse da odem kuci takav pripit. Ponudio mi je da svratimo kod njega u hotel, prihvatio sam oberucke ovu ponudu. Lepuskast je momak, brzo sam se otreznio pa smo seli i pricali uz TV u pozadini. Rekao mi je da dobro masira jer sam mu se pozalio da sam umoran i da bih najradije legao.

selfi-poslovno-putovanje
Masaza za 20 evra
Ma kakvi, nisam mu nista platio. A bio je pravi profesionalac. Bukvalno profi masaza! Za 20 evra bih od njega dobio za sve pare pa i vise od toga ali kazem... Skroz dzabe! Legao sam na hotelski krevet, skinuo majicu i svukao se u bokserice jer, postajalo je dobro. Prijalo je mojim misicima da ih neko razbudi i zagreje. Zatim je prelazio laktovima preko mog medjunozja... Krenuo je da mi se dize kurac, onako polako se ukrutio. Nista cudno jer od svog posla i putovanja, nisam dugo imao seks, nisam imao kada sa suprugom da se pojebem.
masaza-za-20-evra

Poceo je da mi drka kitu preko gaca, hteo sam da ga zaustavim jer nije primereno, on mi je jedan od klijenata... Cudno je. Kazu da ne treba mesati posao i zadovoljstvo ali, prijalo je i zeleo sam da nastavi da me dodiruje. Skinuo mi je bokserice i poceo da mi svlaci kozicu na penisu. Nevidjeno mi se ukrutio. Tad je poceo da mi ga lize, na moju radost! Zatvorio sam oci i lezao dok mi je dao vrhunsko pusenje kurca. Za medalju, brale!
Opako dobro pusenje kurca
Prejako svrsavanje i filovanje grla
Svrsio sam mu u usta, ne... Rekao sam mu da cu svrsiti pa ga je izvadio iz usta i svrsio sam po stomaku i njegovim usnama. Nikome nisam ovo rekao do sada. Ono sto je jos bolje je, zbog dila koji smo sredili u firmi, tek krecemo saradnju te cu se sa ovim klijentom vidjati i kod njega kad odem u Veliku Britaniju.

prejako-svrsavanje-na-usta

Je l' da da lozi ovo? Mozda ti se ukruti i od ovih tekstova/fotografija:

Drkam ga... | Zene u Vojsci Srbije | Pusi kitu!

Ocu picke! | Jebanje u zatvoru | Seks sa zenama 


Smorio te drk? Prijavi se klikom ovde: Besplatno pusenje kurca.

Нема коментара:

Постави коментар