понедељак, 3. јул 2017.

Hedonista preporucuje najbolje pusenje kurca

Kurac mi pusi musko, a ne zensko - i to preporucujem svim momcima. Jer, ko zna - zna!

mazenje-jaja-posle-seksa-gif
Mazenje pred popodnevno
Strejt sam, hedonista, ozenjen, u 40-im i kitu mi ne duva zena. Vec musko. Sto vise vreme prolazi, sve vise primecujem da je ovo itekako prisutno u drustvu, iako ne deluje tako jer se malo prica o tome i tesko da ce neki poput mene tako lako priznati da mu dudla karu klinac koji mu je drag ili da cak ima decka itd. Mislim da je glupo jer, kad vidite taj talenat i da je to 100% najbolje pusenje kurca koje cete doziveti... Tad kapirate da nista drugo nije bitno.
Uobicajena kombinacija ili...?
Pazi, i da nije praktikovanje seksa sa muskarcima toliko zastupljeno u mojoj okolini, ne bi me bila frka da se posvetim onome sto meni prija i da praktikujem zabavu sa muskim rodom. Posto, meni zena ne pusi kurac pa... Ovo dodje kao logican sled okolnosti, neko drugi bi mogao jer, pusenje kite je zakon! A ja sam ti hedonista i znam da uzivam.
piknik
Piknik je odlicna stvar
Time, u pricu dolazi muski rod koji ima isto telo i kao ja, pre svega kurac. Pa znaju sta i kako. A ne da umeju da popuse karinu, pa to je ludilo brate! Bukvalno najbolje pusenje kurca u mom zivotu. Bio sam sa par momaka pa imam iskustva i mogu da kazem. Nisam nikad bio u vezi jer sam ipak strejt ali da nisam, ne bi mi bio problem da volim nekoga i da on mene voli... Mislim na zaljubljenost. Ovako, posto nisam biseksualac ili gej, svodi se ipak samo na seks. To je ranije bio problem, jedan deckic je zeleo nesto vise ali, ja nisam mogao to da mu pruzim pa smo odlucili da je ipak bolje za oboje da se ne vidjamo.

mazenje-sa-deckom-u-krevetu
Mazenje sa deckom u krevetu
Sad se redovno vidjam vec mesecima sa jednim momkom kojem se dopadam fizicki, uziva u toj ocinskoj figuri i snaznom starijem muskarcu koji mu daje da se pogra sa kurcem. Mazimo se, ali je uvek to prvenstveno oralni seks. Jer, sa suprugom imam klasicnog seksa (skoro) kol'ko mi je volja. Ali ima i situacija kad sam sam, ili zena nije kod kuce i sl. Tada... Ovaj decko je tu da mi pruzi sta god pozelim. Izmedju ostalog, jer je i on musko, ume da mi priusti najbolje pusenje kurca ikada!! Mislim da je to razlog sto se toliko ne prica o ovakvim kombinacijama a ima ih samo tako.
Hedonisticki nacin zivota
Jednostavno, uzivanje u zivotu i svemu sto on nudi. A zivot nudi mnogo. I, uzivanje u tome sto sam musko i imam penis! Hedonista, dakako. Ovaj decko ne uziva u tome da pusi kurac k'o lud vec da ga pusi nekome ko mu se svidja. Tako, ako pozelim da to bude na brzaka i imam nekih 5 minuta, moze! Ili ako bi mi prijalo polucasovno pusenje kurca, i to se da srediti. Zavalim se i to je to.
klinac-mi-blajva-kurac-za-medalju
Klinac blajva za medalju
I zaista je tako. Jednostavno. Nema drame, nema komplikovanja. Kad sam nalozen, iscimam moju musku pusikurku, nadjemo se i sednem da mi se popusi (ili mi on klekne). Imamo prijateljski odnos, da mogu da se zaljubim u muskarca, mozda i bih jer je lepuskast decko pa bismo imali i nesto vise od seksa/prijateljstva ali... Za sad to ne vidim kao opciju. Lepo nam je. Uzivamo obojica u ovom odnosu. Kazem, prijateljskom jer... ne moram da mu donosim cvece ili sta vec nego samo nabrekli kurac.
Zaista najbolje pusenje kurca
Kad se naviknes, onda ti je ovo prejako kao meni. Mislim, gde ces naci zenu koja ce ti popusiti kad god pozelis i to bez nekih ocekivanja? Necu ni odgovoriti na to pitanje jer je ocigledno. Tako da, preporucujem da probate (ako niste) i upoznate se osobom istog pola. Jer ste hedonista kao ja, ili mozete da budete. Pa da vidite gde to moze da ode sa nekim lepuskastim tipom. I da vam, izmedju ostalog, kurac bude srecan!

svrsavanje-po-licu-i-jeziku-GIF
Svrsavanje po jeziku

Je l' da da lozi ovo? Mozda ti se ukruti i od ovih tekstova/fotografija:

Masturbacija u taksiju | Zene u Vojsci Srbije | Pusi kitu!

Drkam ga... | Ocu picke! | Jebanje u zatvoru | Seks sa zenama 

Smorio te drk? Prijavi se klikom ovde: Besplatno pusenje kurca.

Нема коментара:

Постави коментар